Måndag kväll

Tjoo =)

Dagen har varit bra =). Jag hinner skriva ett kort inlägg innan  jag ska sova =). Är mkt trött. Dagen har varit mkt bra =). Skolan va en lång dag i dag till kvart över 3 =(. Inte kul. Sen körde jag ner till stan. Jag skulle lämna in mina klockor och sätta in pengar på banken. Men jag gjorde mycket annat. Jag hann:
-lämna in mina klockor som jag ska hämta i morgon =).
-Köpa små saker på kicks =D.
-Köpa jeans på JC. Mycket snygga som jag också ska hämta i morgon för dom va för långa ;).

Jag hann med mycket roliga saker =). Jag hann dock inte sätta in pengar på banken för dom stängde kl 3 =(. Så antingen gör jag det i morgon eller så ska mama göra det =). Nu har jag faktiskt varit dukitg och pluggat matte. Vi har matte diagnos i morgon. så plugga plugga plugga. Men det går säkert bra(hoppas jag). Sen i morgon är det hoppträning så jag kommer inte hinna plugga så mycket till svenskaprovet som vi har på onsdag =(. Det får gå som det går. Vi har typ jobbat med det i 2 veckor också ska vi ha prov i över morgon =(. CP!! =(.

Nu ska jag nana =)

Sov gott =D <3

Förresten!!! 16 dagar kvar ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0