Måndag

God morgon, God morgon.

I dag börjar jag 9 så därför är skriver jag nu på morgonen. Ska köra till skolan om 40 minuter så jag hinner skriva ett litet snabbt inlägg. Det är inte säkert att jag hinner skriva senare i kväll så därför skriver jag ett nu med =D.
Under dagen ska jag:
-skola
-köra ner till stan och lämna in mina klockor
-sätta in pengar
-plugga svenska(när jag kommer hem).

Lilla Veris vilar i dag för jag slutar kvart över 3 också måste jag köra ner till stan. Men hon är lika glad för det =D.
Nu ska jag fortsätta och köra m ig i ordning. Om 14 minuter är det bara 16 dagar kvar tills vi¨åker =D. Jaaaaaa =D <3. Jag och Sofia ska nog träffas någon dag i veckan och planera =D.

//Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0