Lördag =)

I dag har jag varit på Trafikskoloan och övningskört eftersom det var snö i torsdags så vi gjorde det i dag. Det gick jätte bra =) Det var lite läskigt att skjutsa men det ska nog gå bra =D  Sen åkte vi tillbaka till där själva skolan är. Också gjorde jag 2 övningsprov sen sa han att jag kunde göra slutprovet också.. och då blev jag as nervös för jag trodde jag skulle göra det i slutet av veckan. Men det gick as bra=) Fick 33/35 rätt =D Så nu får jag köra =D Eller Vägverket ska skicka något så ska man betala lite också tar det 1 vecka sen får jag köra =D Men jag har redan varit ute och kört =D Jag körde till Farmor och Sofia =) As kul =) Jag kan inte sluta le =D Har ju inte träffat Sofia på as länge så det var roligt att träffa henne <3 Hon och lilla Skrållan myste <3 Längtar tills hon också får moppe så kan vi köra tillsammans =D
Jag längtar tills det blir varmt och soligt så man slipper alla jackor och massa tjocka kläder utan bara ha linne!! Fast det får man inte köra moppe i men bara att det blir lite varmt!! =D

I dag fyller mamma år =) Hon fick ostknivar av mig som hon hade önskat sig =) Hoppas hon blev glad =) Om en vecka kommer Emelie hem.. Jag börjar sakna henne nu =/ det är så tomt =/ <3

Nu ska jag hoppa in i duschen för Eva och Johnny kommer om en halv timme =)

//Frida

Så här ser min moppe ut =D Eller nästan i alla fall.. några små justeringar ;) Röd är den i alla fall =)

MOPPE !!!!!! =D =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0