Lördag

Hej Hej =).

Har precis ätit middag =). Mamma,pappa och Emelie åt varmrökt lax och jag åt stekt kassler =). Det var mycket gott =).

I dag har jag och Veris varit och hoppat clearround på susedalen. Det gick mycket bra =). Eller a jag skulle hoppa 60 och 70 cm. Jag hoppade fram och så det gick mkt bra =). Sen inne på banan så gick det mycket bra ända fram till hinder 6 (av 7) och då hoppade jag lite tidigare än veris och jag tyckte hon skulle hoppa men hontog ett extra galoppsprång så det blev lite fel så jag ramla av. Dock slog jag mig inte. Men jag vill inte hoppa 70 cm så jag fick starta sist n gång till i 60 cm och då gick det väldigt bra. Hon hoppade bra på alla hinder så vi fick rosett =). Fast är fortfarande lite små skakis efter jag ramlade av... =/

I dag ska jag nog städa mitt rum och sen i kväll ska jag till Sofia för vi ska plannera =D!! Vi åker om 1 vecka och 5 dagar =). En sak som är lite läskigt är att vi flyger på fredagen den 13 :S. Men det kommer gå galant =D. Jag lägger in lite kort från clearrounden.

//Kram



Jag & Veris på framhopnningen =) <3



Jag & Veris inne på banan.



Min lilla sötis med sin blå/rosa rosett =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0