Lördag

God Morgon gott folk =).

Lördag mycket mycket skönt =) Gick upp vid 7 och gav hästarna mat så fick jag sova ut lite längre än vanligt(mamma släppte ut dom) =). Sov fakstikt 10 timmar! =). På shemat i dag står det
-Städa klart mitt rum
-Rida ut med Veris
-Sofia och hennes familj kommer i kväll(vi ska planera resan =D <3.
-Kanske plugga(i fall jag vill,orkar,kan ;)

Alltså inte så mycket. Får se i fall jag hinner/orkar plugga. Mycket prov nu innan resan =D. Men men det är faktiskt bara 18 dagar,21timmar,13 minuter och 10 sekunder kvar nu =D.

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=feb&d=12&h=8&mi=10&t=Jag-t55-6t2t5-t55Sofia-t55-5e55ker-t55till-t55Australien-t55-d3t5D&yn=Frida-t55C&c=re&mc=5

Kolla länken i fall du också vill räkna ner =D. Jag är rikigt glad =). Allting blir så mkt bättre när man ser resan framför sig. 18 dagar,17 dagar,16 dagar,15 dagar, 14 dagar,13 dagar, 12 dagar, 11 dagar,10 dagar, 9 dagar, 8 dagar, 7 dagar, 6 dagar, 5 dagar, 4 dagar, 3 dagar, 2 dagar, 1dag, NU FLYGER VI =D =D.

Nu ska jag städa färdigt mitt rum sen ska jag gå ut och rida lilla sötnöten =) <3. Kollade även va Div III omgångarna skulle gå. 1 omgången skulle olsegården ha =( sveriges minsta ridhus!!!!!! =(. Himledalen har andra och kvibille har 3 omgången =). Vet oj vart finalen går. Men man får ju hoppas att man kommer dit =D. Första omgången går den 28/3 så jag och Veris hinner komma i gång igen efter resan =).

Nu ska jag städa =)..

//Kram



L Ä N G T A R ! ! ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0