Lördag

Lördag = Helg =D

Skönr med helg men jag kan typ inte slappna av för vi har as lång matte deadline och NO läxa så jag är lite små stressad.

Emelie och Hanna kom ju hem i går vid 12(på natten) så då pratade vi(familjen Carlsson och Karlsson). Det var mkt trevligt! Dom va as bruna!!!  Avundsjuk! Men om 25 dagar åker jag =D Yeahhh =D

Fick paket av Emelie =D Både julklapp och födelsedagspresent. Fick ett halsband också var det 2 par örhängen med, en tröja, och saker från bodyshop =D Tack<3

Jag hatar Sveriges väder! Här är svinkallt och jag vill inte gå ut!!! Minus grader är det och svinkallt! Jag vill ha vår/sommar!! =D

I kväll ska jag vara ensam hemma så ska kolla på film och kanske köra upp till Farmor en sväng =) Skönt nu när man kan köra moppe !!! =D. Eller stannar jag hemma och ser på film och läser en bra bok som jag har lånat =D

//Kram<3




Tröjan jag fick av Emelie =D




Saker från bodyshop. Body butter, någon body scrub och en tvål =D.



Halsbandet och örhängerna jag fick också =D. As snygga.

Tack för paketen =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0