Fredag

Hellu =)

Nu har skolan börjat igen.. inte det roligaste.. vi fick engleksa läxa redan först dan! Taskigt! Vi hade dans på gympan så vi slapp byta om ;) vi dansade bugg och parisepolka =) Det är rikigt kul att dans sån dans =) Men typ streetdance är sjukt trödigt!! och eftersom jag har gått på buggkurs så kunde jag det mesta så när Per kulle visa hur man skulle göra så fick jag visa =D (stolt) =D

I dag har Sofia kommit hem.. Hon landade vid 8 så hon var inte så skolan.. Men har pratat med henne nu i nästan 1 tim =) Jag har skanat henne <3 =/ ..  Men det är rätt bra så vi inte tröttnar på varandra för om 33 dagar åker vi =D
L Ä N G T A R!!!! =D =D

I dag red jag lite dressyr på Veris.. Det har inte gått att rida i paddocken på ett tag eftersom det har varit furset och snö.. Men i dag gick det vast det var as blött och slabbit men det gick faktist riktigt bra för att inte ridit dressyr på någon vecka.. Hon gick riktigt sakta i galoppen =) Duktig tjej <3

I morgon fyller mamma år och smart som jag är så hade jag inte köpt en present.. och i dag skulle mamma träffa Milo på Harrys så kl halv sex körde vi henne sen körde vi direkt till en affär(kan inte säga vilken i fall hon läser bloggen =) ) också in där och leta reda på det jag skulle ha också.Affärerna stängde kl 6 och vi var ute typ 5 i 6 så vi hade tur (: . Paketen blev rikigt bra =)

I kväll börjar Let´s dance =D Ja Emelie vi har bandat det (: . Men vi ska vänta tills mamma kommer hem så jag får vänta till typ kl 9.. och Pappa kollar på "på spåret" och det är lagom tråkigt! Jag fattar inte vad det går ut på (: ..

//Frida <3



33  D A G A R  K V A R ! ! ! !  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0