FREDAG!! = Helg =D

Mycket skönt att det är fredag kan jag säga! Den mest efterlängtade dagen på veckan =D Skolan va bra =) Jag är faktiskt rikitgt glad nu =D.Vi hade läsning,matte,engelska,so och bild. Idrotten va tråkigt för vi hade streetdance och det suger! Den enda dansen som är rolig i SKOLAN är typ sånna söta danser som bugg,ploka,jenka parisepolka mm. =D.  Det är förresten bara 1 vecka och 6 dagar kvar tills vi åker =D !!!!. Och jag har inte ens tittat på vad jag vill ha med mig!! :O Förmodligen börjar jag kika på det på söndag.. Ledig dag! Inget plannerat.

Morgon dagen är därimot fullspekad! Går upp hyfsat tidigt. Ska ju till Susedalen på clearround =D. Ska hoppa 60 & 70 cm.Vill inte hoppa för högt eftersom det är 3:de gången vi är ute också vill jag ta det lite lugnt =)Det känns mycket bra. Har putsat allt nu. Träns,sadel och benskydd. Mamma ska putsa schapsen och skorna i morgon =). Ska även titta lite på vad jag ska ha på mig lite senare. Jag hoppas verkligen inte det regnar i morgon så veris blir as blöt och geggig!!!! =(.

Efter skolan körde jag till Farmor direkt. Vi hade en lektion i datakunskap =D. Det var mycket roligt . Lärde henne hur
internet funkar också skaffade vi en msn till henne =D. Ska nog åka förbi någon dag och se i fall det är något mer hon behöver hjälp med . Förresten har hon min blogg som startsida vilket jag tycker är väldigt roligt!! =D. Hej Farmor!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och duscha av mig snabbt. Vi ska äta världens godaste lasange i kväll så är rikigt hungrig!! =).

Headern kommer senare i kväll =D. (kom nästan precis in i från stallet) =)

//Kram  <3



Ska bli rikigt roligt i morgon =D

Kommentarer
Postat av: moa

hejsan frida! :)

lycka till imorgon, <3

och ha det bäst i austrailen! :D

packa ner lite värme till mig när du åker hem (A)

pusspuss<3

2009-01-30 @ 19:19:36
URL: http://moajosefinhellenas.bloggsida.se
Postat av: Moster Kikki

Hej Frida! Lycka till imorgon! Kommer ga galant sa klart! :) Vad gullig Du ar som hjalper Farmor med internet och vilken bra jul klapp att fa bredband. Vi har haft 40 grader hela veckan, vaaaaldigt varmt, poolen ar sakert 50 grader! Sa till och med jag badar i bland :) Axel alskar att bada och idag ska vi pa baby simm :) Ha det sa bra, halsa hela familjen. Kram Kikki

2009-01-31 @ 00:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0