15 år =D

Hej =)

I dag är det sjukt kallt. I morse var det -14.. man vill inte gå ut! Veris fick vila i dag för i går när jag red ut var det -10 och hon tyckte det var lite jobbigt så hon fick gå i hagen och mysa med de andra hästarna i dag =) <3

Nu är man 15 år =)  (Eller fyllde det i förr går).Det är inte varje dag men är det  ;) Jag fick massa roliga saker av mamma och pappa. Bla en  EU moppe =D, (jag var ute och provkörde den kl 8 på morgonen :), en sjukt bra plattång(har redan testat den) och sånt medel som man ska ha i håret så det inte sliter.. Kikki,Paul och Lille Axel hade också skickat lite söta saker =) Tack<3 =)

Sen på kvällen var släkten här. Farmor,Mormor,Morfar,Linus,Nisse, Ann-magreth,Hans,Engla och Jenny. Av Farmor fick jag pengar, av mormor och morfar fick jag kopp och sånt som man samlar på, av Linus,Nisse och , Ann-magreth gick jag pengar och av Hans,Engla och Jenny fick jag ett jätte fint blått dressyr schabrak =D. Hans och Sanna kunde inte komma på kvällen så dom va här på eftermiddagen och då fick jag present kort på kicks och blommor av dom =) Tack så mkt för paketen =)

Nu är det bara 38 dagar kvar till Australien =) Det ska bli sjukt kul =) Börjar längta efter Emelie som är där nu med.. Det är lite ensamt att vara det enda barndet =( <3

I kväll ska mamma och pappa på revyn så jag har bjudit hit Sara och Elin så vi ska äta och ha det mysigt =)

Nu  ska jag gå in och fixa det sista sakerna inför i kväll =D

Kram


Så här ser min moppe ut =D Eller nästan i alla fall.. några små justeringar ;) Röd är den i alla fall =)

Så här ser min moppe ut =D Eller nästan i alla fall.. Den är röd i alla fall ;) Några små justeringar så är den lik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0