Torsdag

Hellu =D.

Har precis kommit hem från skolan. Det var faktiskt roligt i dag. Fast hade matte prov.. men det gick säkert bra ;).(hoppas jag i alla fall). Vi hade inte många lektioner i dag. Vi hade Tyska,matte och lagtid. Vi hade sov morgon till halv 10 så det var skönt =). På lagtiden gjorde vi engelska. Vi pluggade faktiskt riktigt mycket :O =). Vi pluggade inför provet i morgon.

Listan med prov krymper. bara 3 prov kvar :). och i dag är det exakt 1 vecka tills vi åker !!!! =D =D =D. Och Sofia är sjuk! =(. Men hon ska bli frisk :). Och en sak gör mig lite orolig! Jag läste i tidningen att det var snö kaos i London!! Och dom har typ ingen utrustning för snö! Och i fall dom ska köpa det så kostar det 600 miljoner! :O. Och flygplatsen hade typ varit stängd hela dan i förr går! Och det ska bli snö kaos nästa vekca med!!! Det får inte komma snö!!! :O

Nu ska jag plugga engelska och sen ska jag gå ut i stallet och fixa =). Tills min lilla sötis =) <3. Kommer sakna henne jätte mycket =/ <3.

Headern som jag har pratat om kommer antagligen snart ;) den jag hade gjort funkade inte.. så ska kanske fråga min snälla söta rara syster om hjälp någon dag ;)

Engelskan väntar =)



Så här roligt har vi på lagtiden i bland =D =D

Kommentarer
Postat av: Mats Pappa Carlsson

Kom igen tjejer. Leeeee, Ni ser så sura ut. Är det inte kul i skolan??

MC

2009-02-13 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0