Tisdag

Usch jag hatar att vara "sjuk". Näsan rinner och jostar stup i ett ! =(. Inte roligt. Och i dag hade Sofia ont i huvudet,mådde illa och ont i halsen! Vi får verkligen inte bli sjuka!! Även i fall jag har 4 graders feber, ont i halsen och mår illa så åker vi! =). Nog om tråkiga saker! Jag har lite roliga nyheter!
- Det är bara 9 dagar kvar =D
- Resväskan är framme!
- Mina beställda böcker har kommit

Som ni såg så har resväskan kommit fram.. antagligen så kommer jag inte börja packa förren till helgen.. kvällarna är full späckade med plugg.. matte prov torsdag och engelska prov fredag.. Även helgen är mkt.. NO prov måndag och tyska prov onsdag =( sen åker vi på torsdag =D

Veris får antagligen vila i dag eftersom jag är "sjuk". Blir typ yr i bland också =(. Rider ut i morgon och dressyr träning på torsdag =).

Men nu ska jag gå ut i stallet och fixa och sen ska jag prova hennes nya boots =D. Sen ska jag nog plugga lite och sen kanske jag ska följa med när Emelie hopptränar på CD =D <3

//Kran



Mina böcker har kommit =D =D



Resväskan är inne =D =D

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååh,får jag läsa osa ?

2009-02-04 @ 18:50:45
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0