Tisdag

Hej Hej =)

Tisdag idag vilket betyder att det är 2 dagar tills vi åker =D. Börjar bli lite nervös :O. Me det ska bli sjukt roligt!

Dagen har varit bra. Vi hade läsning,matte,so,idrott,NO och engelska. På matten fick vi tillbaka matteproven. Jag gick G. Men är nöjd ändå. Va 1 poäng från VG. Men procent är svårt så jag är nöjd =). Sen på SO:n så blev vi färdiga med Religonen! (äntligen). Så vi lämnade in det och började med Historian med en gång! Vi hann faktiskt till 3 frågan. Det  låter inte så mycket men man ska typ förklara och skriva varför det blev så osv. På idrotten så gjorde vi 4 boll. Det var mycket roligt. Jag kunde inte sluta flabba när Sofia spelade basket och sprang åt fel håll.. det låter inte så roligt för man var tvungen att se det ;). Sen på engelskan s¨å skulle man typ prata. Vi fick några dialoger också pratade vi. Jag var med Sofia, I början så gick det inte så bra för vi blev (akut)trött.= flummiga. Sen på sista lektionen NO:n, etfersom vi gjorde provet i går så fick vi plugga på tyska provet som vi har i morgon =D.

Sen efter skolan så gick jag ner till stan. Träffade mamma där också köpte jag mitt godis som jag ska ha på planet. Videomix är bra =D. Köpte 1 kg så kan jag bjuda med mig till Paul och Kikki(´Paul älskar svenskt godis, så tro inte att jag ska äta upp det själv). Sen så gjorde vi lite andra ärenden.

Sen när jag kom hem så fikade jag mamma och Emelie. Pappa var ute och gick med Urban. Sen gick jag ut och red Veris. I dag red jag dressyr. Hon var lite stel och PIGG!!. Count Down stod i hagen gämte så veris va as sur och bockade! Bra!!!.

Nu sitter jag här och ska gå in och äta snart. Tacopaj tror jag det skulle bli(mums). Sen ska jag plugga tyska! Ich mag es nicht = Jag tycker inte om det! Sen ska jag nog packa lite om jag hinner. Och sen nana =D. Sen är det morgon igen och det är sista skoldagen för mig och Sofia!!!! =D =D =D .WIOOOOOOO :)

Nu ska jag gå in =).

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0