Söndag

Hellu =)

Sent inlägg jag vet men jag har varit tvungen och plugga på NO hela dagen!!!! Det sätter sig inte! Det får gå som det går. Jag är nöjd med ett G. Under dagen har jag som sagt inte gjort så mycket. Jag gick upp vid kvart i 9 och släppte ut hästarna. Sen började jag packa(äntligen)!!!, Jag fick typ panik.. jag har 17 sommar klänningar och jag kunde inte bestämma mig vilka jag skulle ha med!!!! :O.Mamma och Emelie fick hjälpa mig lite med smakråd. Det gick väl sådär;) Sen var jag tvungen att börja plugga på NO. Jag har provet i morgon!!!

Sen vid 14 så gick jag ut och red. Red barbacka =). Mycket mysigt. Hon va trött efter dressyren i går. Sötnöt =)

Sen när jag kom in så började jag plugga igen! Eller först hade jag och Sofia våran dagliga pratstund! I dag är det 47 grader i Melbourne och det är 80 pers som har dött :O. Kul??!. Som tur är det inte där kikki och Paul bor.

I morgon ska vi hämta mina crocks!! =D. Dom är jätte snygga =) Jag måste även köpa godis som jag ska ha på planet. Jag har godis förbud men jag har dispans när jag är med Sofia(som tur är).

NO boken väntar! =(

//Kram



Vilka ska jag ta? =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0