Onsdag

Goddag  =D
I dag mår hag bättre. Har fortfarande hosta och lite snuvig näsa men jag har inte ont i halsen längre.. är lite hes men skit i det..
Kom precis hem från skolan. Vi hade läsning,tyska,idrott,svenska och slöjd =D. Helt okej =). Slöjden är faktiskt rolig nu =). Hon va mycket snäll i dag =D.På svenskan så höll jag på att dö för jag var as hungrig!! jag hade ont i magen! så hungrig va jag! Och på slöjden så började det snöa!!! :O:O. Antingen så får snln komma tidigare eller så får man dlytta fram julafton för snön kommer alltid i februari/mars.!

I dag så står ridning och pluggning på schemat =). Måste börja plugga nu inför våra 4 prov.. kul!! =( Också har jag tyska läxa(16glosor) tills i morgon men men.. det går sälert bra.. Vi fick tillbaka vårat svenska prov i dag. Det va om typ ordkunskap och satslära och sånt. Jag fick VG =D. Så är rikigt nöjd.. Tyckte det va lite svårt.. man kunde inte få MVG för provet var inte så stort..

Nu ska jag gå ut och rida. I dag ska jag rida´ut en sväng. Barbacka kanske?!.. det är så mysigt =D. Veris blir så varm om ryggen<3

//Kram

PS: Farmor.. jag kommer förbi och jälper dig med msn någon dag! =D. Kram på dig




Snön kommer i slutet av mars förra året! =) mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0