Onsdag

Nu är det nära!! Sista dagen är avklarad! Skönt. Har även tagit farväl av alla min kompisar vilket var lite jobbigt =/. Kommer sakna er <3<3.

Detta är ntagligen det sista inlägget från Sverige. Men jag ska ha med min dator så jag kommer skriva blogg även där. Men skriv gärna en kommentar så skulle jag bli jätte glad =D

Dagen var bra. Vi hade tyskla prov som inte gick så bra. Oftast kan det ju vara så att vissa tyckte det var svårt och andra lätt. Men i dag när vi gick ut fårn klassrummet så sa alla att det gock åt helvete! Det var as svårt! Alla är nöjda om de får G.
Sen hade vi idrott. Vi hade basket med någon tränare från någon klubb. Det var tråkigt. men men.. allt kan inte vara roligt.

Sen hade vi svenska. Det var as roligt. Maria var jätte snäll i dag! Vi såg på Monster inc. Det är bara för söt! Älskar den! <3

Sen hade vi lunch och sen syslöjd. På syslöjden så gör vi våra kuddar. Jag fick inte jätte mycket gjort på grund av att jag va as nervös. Har aldrig varit så här nervös. Är det positivt eller negativt? :S

Nu har jag precis ridit Veris än sista gång. Lite sorglit. Men mamma kommer ta hand om henne jätte bra <3. Ska säga Hejdå då en sista gång när vi ger dom hö.

Nu ska jag in och packa, packa, packa... Vi går upp vid 02:30 också kör vi och hämtar Sofia,Pernilla och Sandra vid 03:20. Så kör vi till Malmö. Också tar vi tåget från Svågertorp till Köpenhamn. Också lyfter vi vid 08:10. =D. Så flyger vi till London till Singapore till Sidney till Melbourne. Det tar 30 timmar så det är en lång resa  =D. Men med mycket godis och Sofia som sällskap så kommer det gå jätte bra =D.

Nu ska jag in och packa =D Ses om några dagar <3

//Kram<3



Nu kommer vi =D =D

Kommentarer
Postat av: Frida J :)

Det är alltid kul att läsa din blogg :D

Hoppas ni får det bäst i Australien och se upp för bränderna bara ;) <3



Kraaam :D <33

2009-02-11 @ 21:16:15
Postat av: Frida J :)

Det är alltid kul att läsa din blogg :D

Hoppas ni får det bäst i Australien och se upp för bränderna bara ;) <3



Kraaam :D <33

2009-02-11 @ 21:17:10
URL: http://fridaljohansson.blogg.se/
Postat av: Moster Kikki

Hej Vannen! Va kul att Ni ar pa vag nu! Hoppas resan gar fantastiskt bra och ni far sova och tiden gar jatte fort. Vi ses pa Melbourne flygplats imorgon kvall! :) WELCOME TO AUSTRALIA - Kram K

2009-02-12 @ 07:02:01
Postat av: Emelie

ha d bäst o blogga ofta så vi vet va ni gör ;)

hälsa K , P & Axel !

lussituss hälsar !

2009-02-12 @ 10:46:37
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin och Sara!

hej!! kolla på skype vi har skickat några medelanden!!! ;)

2009-02-12 @ 18:04:27
Postat av: karro:)

hoppas ni får det jättebra! puss

2009-02-13 @ 17:40:02
URL: http://karolinastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0