Måndag

God morgon God morgon gott folk.

I dag blir det ett tidigt inlägg, börjar kl 9. Efter skolan ska jag till Farmor och hälsa på henne än sista gång innan jag åker =). Ska även hjälpa henne med msn =).

I dag gäller det.. NO prov! Jag tror faktiskt att jag kan det mesta. Sen så ska vi på teater.. lika tråkiga saker varje gång kommer lärarna med! teater och sån skit som inte är roligt någonstans :O. Vad possitiv jag är! haha.

Det finns i alla fall några positiva saker.. och det är att vi åker om 3 dagar!!!! :O =D. wiooooooo :D.

I går hade jag lite smått panik. Jag sprang fram och tillbaka och visste inte vart jag skulle ta vägen. lite små jobbigt.

Jag och Sofia kommer vara överlyckliga när vi slutar på onsdag eftermiddag. Jippi!!! =)

Nu ska jag åka ner till bussen  och ska åka till skolan..

Inlägg kommer nog i kväll med =)

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0