Måndag

Goddag =)

Min dag började ju inte speciellt bra. Det börjar med att jag missar bussen. Den kommer olika alltid!!! I bland kommer den 20 över 7 ibland kommer den 20 i 8.. den komemr olika alltid!! :O Aja jag ringde till mamma så kom pappa och hämtade mig och körde mig till skolan <3. Tack =). Sen när jag kom till skolan så hade vi klasstid,läsning,NO,svenska och tyska. Lång dag i dag. Gick till kvart över 3. På NO:n så hade jag och Sofia provet eftersom vi åker snart. Det gick bra. Med tanke på att jag pluggade rumpan av mig så hoppas jag att det ger resultat :)

Sen efter NO:n sen åt vi. Det va paella med korv och yoghurt sås. Det var faktiskt rikigt gott. Efter det så va vi på den teatern. Som jag trodde. Så sjukt dåligt!! Och sjävklart handlade det om miljö! Om hur världen kommer gå under och massa sån skit!!

Efter det hade vi svenska. Det va minst lika tråkigt.. Det är sjukt tråkigt att bara jobba i läroböckerna! Sen hade vi tyska.. det var okej vi gjorde en hörövning som ingen fattade ;).'

Nu känner jag att jag har varit väldigt negativ. Dagen gjorde ju det bätter när jag hela tiden tänker på Australien. Fast det är 47 grader och nu är det uppe i 100 personer som har dött!! :O Läskigt!

Efter skolan så kom Farmor och hämtade mig =). Jag hjäpte henne med datorn och lite sånt. Sa även hejdå =)

I dag hämtade vi mina crocks =D =D. ´Jätte söta =) Vi har även hämtat ut min Australiensika pengar =)

Nu ska hästarna få mat så måste gå.

//Kram




Min crocks och money =D




Snyggingarna innan vi ska till Aulan för att se teatern =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0