Måndag

Sent inlägg i dag.. sorry. Jag och mamma åkte till ge-kås direkt efter skolan också kom vi hem precis =). Köpte faktiskt inte så mycket. Typ underkläder,stift till pennor, jogging byxor, och lite andra "nödvändiga saker".

Skolan i dag va inte roligt. Jag är as förskyld och näsan rinner hela tiden! Inte roligt alls. Jag måste bli frisk nu!! Och i dag är det bara 10 dagar tills vi åker =D =D!! Så det gör mig mycket gladare =D.

Det bäste med skolan va att vi hade sovmorgon!! Inte så länge.. till kl 9 men allting är bättre än 8. Vi hade klasstid,läsning,no,engelska,svenska och tyska.. Många lektioner! =(. Svenskan suger! Det enda vi gör är att jobba i våra tråkiga läroböcker! =(.

Nu ska jag äta strax och sen ska jag nog inte göra så mycket. Jag gå och lägga mig vid 9 så jag får sova många timmar! =D.

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0