Lördag

Hej Hej =D.

Lördagen har varit bra =). Jag gick upp vid kvart i 9 och släppte ut hästarna =). Sen efter frukost åkte jag och Mamma till stan.Vi fick gjort en hel del =). Först åkte vi till skodon på Hjortsberg och kollade på crocks =). Jag ville ha röda men dom hade inga hemma i min storlek men dom hade 1 par i Laholm så dom kommer hit på måndag så ska vi hämta dom då =). Sen köpte vi lite "nödvändiga" saker. Typ åksjuketabletter och sånt. Jag köpte även tuggummi som jag ska ha med när man lyfter och lander =D. Gott =). Sen så köpte vi lite andra små saker. Också lämnade jag tillbaka min bok som jag bara har läst halva men den var resarverad så jag kunde inte låna om den =(. Så jag får låna om den när jag kommer hem =). Sen så gick vi till Stålboms och fikade =D. Vi tog varsin macka och jag tog varm choklad och mamma en kaffe latte =). Mycket gott =).

Sen när jag kom hem så låg Emelie och tittade på Notting Hill. Hon är sjuk. Och då fastnade jag där såklart ;). Spike är för rolig XD. Sen så gick jag ut i stallet. I dag stod det dressyr på schemat. Det gick sjukt bra =). Nu gör hon galopp från skritt och sen sakta av från galopp till skritt :O :O. Hon har blivit jätte duktig. Synd att jag ska åka nu när det går så bra.. Men dte är bra också för då får hon tänka över slakerna som hon har lärt sig =D.

Nu sitter jag här och bloggar och tittar på bilddagboken ;). Mycket roligt. Kvällen kommer tillbringas hemma med familjen. Äta gott och titta på melodifestivalen =D. Jag tror att jag ska börja packa också. Än så länge har jag inte börjat!! Jag kommer inte hinna!!! Måste även plugga till Tyska och NO provet!!! PANIK!!! :O... men det kommer gå bra!. (hoppas jag)

//Kram




Varm choklad och kyckling curry macka =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0