Fredag = Helg =D

Hej hej.

I går kväll så skulle vi först vara barnvakter men så blev det inte.. Kikki & Paul skulle i egentligen gå ut och äta..men dom stannade hemma. Så vi gick ut i stället. Vi gick till Mojo´s och åt pizza. Det var mycket gott. Vi var propp mätta!! =D

Dagen har spenderats på South Melbourne och Little Collins street. Vi gick upp vid halv 8, vilket vi inte hade behövt. Vi var färdiga att åka vid 9 men då visste inte kikki vilken affären vi skulle till.
Men typ kvart i 10 så får vi reda på att vi ska till South Melbourne på förmiddagen och Little Collins street på eftermiddagen.

När vi kom till South Melbourne butiken så började vi med att städa. Vi torkade hyllor,vilket tar väldigt lång tid!. Vi putsade glas,dammade skyltfönster,skrev tackbrev till medlemmarna och lite annat smått. Vid halv 1 åkte vi in med spårvagnen till Little Collins street. Vi började med att äta. I dag blev det på samma ställe som förra gången. Mycket gott. Machos Nachos hette det =D. Gott gott.

På Little Collins street så jobbade vi med Sabina och Jane. Vi fick skriva in nya medlemmar på datorn,skriva nya prislappar,fylla i kort och va på banken =).

Sen vid halv 4 så tog vi spårvagnen hem. När vi kom hem så var inte någon hemma och vi hade ingen nyckel. Så vi fick sitta utanför i 25 minuter för Paul jobbade och Kikki var på Ikea.. =)

När vi kom in så efter en stund så kom Jennifer och Hanna. Så dom är här nu =).

//Kram Frida & Sofia =)


Pizzerna i går på Mojo´s. Woodsman & Gringo hette dom ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Gomorron.Det första jag gör på morron är att jag läser bloggarna ,det är nästan som jag träffar ErJag blev faktiskt sugen på pizza när jag såg era.Dom såg väldigt goda ut.Hälsa alla. Kram. farmor.

2009-02-20 @ 09:15:28
Postat av: Emelie

jag blev oxå sugen på pizza, HAH.

Ni har d bra antar jag ? ;)

2009-02-20 @ 12:53:34
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Stefan o Pernilla

Kul och se alla era kort, så duktiga ni är det blev jättefint i affären ni får verkligen vara med om mycket vi är verkligen avundsjuka skall ni veta. Kalla o snöiga hälsningar Stefan oPernilla

2009-02-20 @ 20:39:50
URL: http://friiiidacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0