FREDAG!!

Fredag = Helg!! = 6 dagar kvar =D =D

Hej hej..

I dag blir det samma "vad-har-jag-gjort-under-dagen" inlägg...
Skola i dag då. Det va trevligt ;). Vi hade läsning,matte,idrott,engelska(prov),so och bild. Mycket trevligt =D.  På matten va jag inte med för jag va på kör =D. Vilket har blivit väldigt roligt =). Alltid roligt att vara med i stämma :). På idrotten gjorde vi lekar =D. Det var jätte roligt  =). Älskar typ barnsliga lekar =). Efter idrotten hade vi engelska. Vi hade prov. Det gick nog bra. Eller det kändes bra =). Sen hade vi lunch. I dag va det soppa. Mycket gott. Älskar deras mackor!!Sen hade vi So i 50 minuter. Dom minuterna skrev jag en halv mening. Jag ochSofia diskuterade om våran resa =). LÄNGTAR!!!

Sen så fort jag kom hem skulle jag rida ut med min syster, men så blev det inte. Jag red ut själv en runda. =). Hon va pigg och glad =D. Kommer sakna henne väldigt mycket <3.

I kväll så ska jag kanske plugga till NO provet som jag har tills på måndag,.Också ska jag nog börja packa!! Resväskan är öppen!! =D
 
morgon ska jag fixa de sista grejerna. Mamma ska nog också följa med:
- köpa crocks
- köpa cano derm (smörja)
- lämna tillbaka min bok
det va massa andra skaer men jag komemr inte på dom nu ;)

//Kram



När vi kom till matsalen i dag så står det så här =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0