Tisdag

Hellu =)

Hoppas allt är bra med er =) Tänkte jag kunde slänga in ett inlägg när jag inte har så mkt och göra =). Denna veckan har vi elevens val, så jag och sara syr våra egna klädes plagg =). Jag syr en kjol =) Den är inte färdig än men jag har kommit en bit på vägen =).

I morgon är det 2 veckor tills vi åker till Australien =D. Längtar så mkt =D. Har mkt i skolan nu innan lovet men det är bara att jobba på!. Matteprov och so prov kvar, som är förberedda, men sen kommer väl de snälla lärarna slänga in 78000 oförberdda prov också... snällt..

Även min lilla veris mår toppen =). Vi galopperar och hoppar för fullt =): Hoppade för första gången igen efter lymfangiten i går =). Oj så pigg hon var men roligt var det =).

Ha det så bra så hörs vi =)

Kram


Denna bilden skickade Paul till mig. Det är i en Kikki.k butik i Wellington på Nya Zeeland. Där sitter jag och lilla Axel ♥. Ovanför står det " Axel & gorgeuos Lucia in the summer.... Inte varje dag man blir kallad Lucia.. Kanske lyckönskningar inför lucia valet i skolan?? =D

Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

jag kmr i alla fall rösta på dig som luciaa ;D :D

2009-12-01 @ 21:18:46
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: olivia :)

ELEVENSVAL <3 själv har jag rena rama tortyr veckan!

du ska bli lucia tycker jag.. du skulle passa som det, och du sjunger så bra! :)

Jag ska sjunga solo på lucia... inte kul säger jag bara

lycka till och ha det bäst söta söta frida <3

saknar dig! :'( <3

2009-12-02 @ 08:45:52
Postat av: Martina Carlsson

Du finns i Singapore med och på David Jones ;) En tjej trodde att det var jag på bilden. Är vi verkligen så lika?

2009-12-07 @ 11:58:07
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0