Tisdag del 2

Hellu =)

Nu är det kväll här och vi har precis ätit kvällsmat =) Vi år potatis, kyckling,korv,lax, sparris och bönor =) Mycket gott =).

I dag så har jag spenderat nästan hela dagen i solen=) Gick ut och sola vid 11 och sen vid 4 så cyklade jag och mamma och mötte jenny vid Fresh Nail and footspa, så gjorde vi manikyr och pedikyr =) Helt underbart!. Dom filar, klipper, putsar och masserar och massa mer saker och sen målar dom naglarna i den färg man vil ha =). Jag valde en väldigt stark och fin färg =) Typ rosa röd så den syns och jag älskar den =) Tog den både på fötter och händer för den var så fin =)

Sen åkte vi hem och så schtekte vi lite till =): Busade även med min lilla Axel =): Sen åkte jag,mamma,kikki och axel till bokaffären i Albert park, kikki köpte lite böcker och jag och axel busade runt =).

Sen åkte vi hem och nu har vi ätit kvällsmat =)

I morgon så ska jag och Emelie åka in till stan och möta upp jenny kvart över 10 vid den stora fula granen =). Så ska vi köpa våra sista julklappar och även en klänning för Frida?? =D

I övrigt ska det bli 37 grader i morgon så då blir det sollla =D Mycket =)

//Kram Kram

PS: FARMOR, JAG SAKNAR DIG!!!!!! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: farmor

Tack Frida. Tror Du inte att jag länktar efter Dej också? Men jag gläds med Dej, för jag vet att Du stortrivs hos Axel. Har varit och köpt varmrökt lax i dag till Jeanettes och min julmiddag,konstigt dopp i grytan, men det kan jag göra vilken dag som helst.Hälsa alla. Kram.

2009-12-22 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0