Tisdag

God Morgon på er =)

Hoppas ni har det bra hemma =). Har hört att det är allt och snö?! Stämmer det?.

I dag väkte mamma mig vid kvart över 8 så skypade jag och Axel med Sofia och hennes familj =D Rikigt roligt =) Börjar sakna alla =) Men jag överlever nog =)

Nu har jag ätit frukost och ska nog gå ut och sola lite =). Mamma och pappa ska i väg och handla mat och emelie ska fixa håret så det blir nog bara jag hemma =) Niccce =).

I eftermiddag ska vi till Nail Safari och fixa naglarna =) Ska bli rikigt nice =).

Tänkte även lägga upp lite kort i eftermiddag om jag hinner =)

Om ni har ngn fråga eller undrar något så kommentera gärna i kommentar fältet eller skicka ett mail till [email protected]

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0