Tisdag

Hellu gott folk! =D

Nu rä det 14 timmar tills vi åker till Landvetter!!! Inte helt fel! Kommer såklart blogga när vi är i Australien så ni inte missar ngt =).

I dag tog jag farväl av mina små kompisar =) Som vanligt blev det tårfyllt =(. Men vi ska skypa på lördag så då får jag "träffa" dom igen =)

Nu packar jag för fullt =) Ska plcoak bort allt från min säng och sen sova =) i morgon blir det att fixa i stallet, säga hejdå till min Pålle,katter och kanin =). Sen duscha och sen packa de sista =D. WIIIE Sen åker vi =D =D

Men om jag inte hinner blogga innan så hörs vi när jag är i Melbourne hos världens bästa Axel =D

Ha det bäst=D

//Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Martina

Och hos varldens basta kusin ;) Glom inte det :)

2009-12-16 @ 05:32:24
Postat av: farmor

tack mitt hjärta för det fina kortet,alltid lika söt och go.Kram. Hälsa alla.

2009-12-16 @ 07:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0