Söndag del 2

God Kväll ( Morgon för er)

Hoppas ni har det bra =) Vi har det mkt bra i alla fall =)

I dag vaknade jag kl 7 av att Axel kom med en hel låda med leksaker som han tyckte skulle vara i min säng så det var bara att tacka och buda och ta emot dom =) SÖT unge! =)

Innan vi åt frukost så gick jag ut en promenad i ca 1 timme =) Det var jätte varmt och skönt och fläktade även =) När jag kom hem så åt vi frukost och sen åkte jag,paul och pappa till Kikki.´s warehouse =) ÄLSKAR att gå runt på lagret och bara kolla på massa produkter =) Sjukt roligt! =) Sen åkte vi och köpte lite andra saker =)

Sen så kom David, Kelly och Alleyne =). Dom har varit här hela eftermiddagen och åkte precis hem =) Axel fick lite julklappar och så =)

Vi har typ solat  helat eftermiddagen för det har varit jätte skönt i dag =). Ni senare har vi bakat pepparkakor =) De blev så söta så =). Ängar,granar, hästar, hjärtan,massa olika motiv =)

I morgon så ska vi nog åka in till stan en sväng, eller jag vill det =). Och om det är fint väder så ska vi nog sola lite också =) NICE! =)

Bilder kommer snart =)

//Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så mysigt! Behöver nog inte ens säga hur avundsjuk jag är! ;) Trött på snö och kyla.



Sv: Ja! :) Måste nog se till att köpa de på mellandagsrean, annars kommer mina stackars fötter frysa ihjl i fjällen ;)

2009-12-20 @ 10:34:16
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0