Söndag

Hellu =)

Märker ni hur duktig jag har blivit på att blogga?! Kommer nog att blogga när jag är i Australien så jag håller min Älskade Farmor uppdaterad =D♥

I dag har jag inte gjort så mkt. Har fortfarande inte börjat packa.. Börjar bli lite små stressad ;).

I morgon kommer Farmor och Mormor på frukost =) morfar kunde inte komma så får säga hejdå ngn annan dag =) Sen vid 9 är det skola till 15. Och sen MÅSTE jag packa!

Nu har jag varit hos Strandquist och ätit tomtegröt =)

Nu lägger jag in massa nya låtar på iPoden och sen ska jahg hoppa i säng =)

//Frida

Kommentarer
Postat av: olivia :)

FRIIIDDAA! <3 <3

jag e nere på 19,2 kg... får man hänga med eller?

det e jättekul att du har börjat uppdatera... det lyste upp en annars förjävlig dag, har ganska mycket att reda ut nu... :/

men du får ha det underbart i australien och sola lite åt mig!



saknar dig bästa! <3 <3

jag behöver ditt skratt och din härliga personlighet nu! innan jag ruttnar bort!

2009-12-14 @ 19:24:30
Postat av: olivia :)

FRIIIDDAA! <3 <3

jag e nere på 19,2 kg... får man hänga med eller?

det e jättekul att du har börjat uppdatera... det lyste upp en annars förjävlig dag, har ganska mycket att reda ut nu... :/

men du får ha det underbart i australien och sola lite åt mig!



saknar dig bästa! <3 <3

jag behöver ditt skratt och din härliga personlighet nu! innan jag ruttnar bort!

2009-12-14 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0