Onsdag

Hellu =)

Hoppas allt är bra hemma =). Här är allt underbart =) I Dag har det varit 37 grader,vindstilla och sooool =D =D Sjukt nice har det varit. Vi har solat och badat hela dagen =). Vid middag åkte jag och Kikki till en affär och köpte luftmadrasser som vi hade i poolen... Snacka om underbart!. Det är drickhållare och allt ;) Inte helt fel =): När vi ändå var ute och hälsade vi på Jennie =). Vi köpte Smootie som vi tog med hem och sen var jag och mamma på stranden med luftmadrasserna =). Till och med Kikki badade i poolen. Hon badar inte i fall det är för kallt och i dag var det 30 grader i poolen så då var det okej!. Helt underbart! =): Dock får man hålla såg undan för olen mellan 12-14 för då är solen jätte stark så den är farlig. Så passade på att läsa min braiga bok =). Läser första shopaholic boken =). Nice Nice!.

Sofia: Jag har läst färdigt "Sista sommaren(med dig)" nu och den var mkt bra! Mycket bra slut! =D =D Tack för lånet♥

Nu har vi precis ätit, vi grillade kyckling och räkor så åt vi grönsaker och risotto till.... Mums! =D

I morgon är det sista dagen på året, vilket känns helt sjukt! Tiden går så sjukt fort! =O. Fast det gör inget för jag fyller år om 4 dagar =D Wiiiiie =D 16 år blir jag i fall n inte visste det =D.

Nu ska jag nog inte göra så mkt =): Vi kanske skulle gå till stranden med Paul enorma surfingbräda som man står upp på =). Alla har testat utom jag, och de andra har ramlat i så vi får se hur det går =).

I morgon ska det komma folk hit så ska vi nog fira nyår på "taket". De har som en balkong uppe ovanför huset så ska vi vara där =).

Jag tänkte lägga upp lite kort nu i kväll =) Får se hur det blir med det =). Annars blir det dom närmaste dagarna =).

//Kram Kram

Olivia: Jag är mkt färväntansfull på mitt mail!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0