Onsdag

Hellu =)

Det är en blöt Frida som bloggar, jag,Jenny,Martina och Emelie har precis tagit ett kvällsdop i poolen =).

I dag på förmiddagen så åkte jag och Emelie in till stan vid 10 och så köpte vi våra sista julklappar =) Sen åkte vi hem så har vi solat heela dagen =) Riktigt nice =) Det har varit 36 grader tror jag =)

Sen så har vi slått in lite julklappar och fixat lite inför morgondagen =) Ska jag vara ärlig så har jag ingen julkänsla över huvudstaget.... Vilket är lite tråkigt fast tycker det är skönt här också =)

I morgon så kommer folket hit vid 3 så äter vi och så, så blir det julklappar =D.

Men ha en bra jul så hörs vi i morgon =)

//Kram

Kommentarer
Postat av: olivia :)

Frida! <3

Jag har ingen julkänsla heller... och jag har ändå gjort allt rätt ;)

Det är typ 30cm snö, minusgrader, jag har klätt granen, gjort julgodis, handlat julklappar, åkt pulka, haft sovmårnar, blivit sjuk, lyssnat på julmusik och såklart haft ångest över vilka julklappar jag ska köpa... och ätit massa mat! men det känns ändå inte rätt :/ det känns mer som om det e haloween:P

Det kommer nog kännas som jul ändån när man vaknar tror jag.... julkänslan borde komma när man ser alla julklappar! ;)

Hur ska du klara dig utan kalle ankas jul?? :P



HA DET BÄST! <3



Saknar dig... men e glad för dig, för du har det så underbart!

kramkram<3

2009-12-23 @ 17:40:41
Postat av: Anonym

2009-12-25 @ 10:17:01
Postat av: farmor

Hej Frida.I dag är farmor ledsen. Maja dog i går på julafton.Hon var på Toften och doppa i grytan,så blev hon dålig,så det gick fort precis som med farfar. Kkramar till er alla.

2009-12-25 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0