Måndag

Hellu gott folk =)

Hoppas allt är bra med er?! Själv mår jag bra =) kör hårt sista spurten nu innan SEMESTER!! =D Åker om 1 vecka & 2 dagar =D =D OLIVIA HUR GÅR DET MED BANTNINGEN?? =D Vi har sjukt mkt denna veckan men det börjar tunna av eftersom andra världskriget är slut på onsdag. Redovisningen är över och grupprovet är gjort så nu har vi bara det individulla provet kvar bilket suger. Det individulla är om första världskriget vilket jag inte kan ett piss om. Så det är bara att börja plugga. Fast först har vi matteprov i morgon vilket jag inte heller fattar ngt av. Algebra och ekvationer och sån skit =(. Så har vi teknikrapport som också ska in i mon. Men men det är väl bara att sätta fart =). Jag måste börja packa snart också har jag kommit på =D. Jag kommer ha stora problem när jag ska välja vilka klänningar jag ska ha med mig =O. Men det får gå! Ska bli mega kul att träffa min lilla axel,kikki,paul,martina och jenny igen =D =D: WIIIIIIE =D

Nu måste jag fortsätta och plugga =)

//Puss och Kram - bananskal haha ;)



Titta på denna berg- och dalbanan =O Det är världens snabbaste och världens högsta =O. Det är 90 graders lutning =O Sjukt =O

Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

Coolt :O

Det kändes typ som om man åkte den lite när dom filmade från första vagnen xd det kittlade typ i magen bara man såg det xD

2009-12-07 @ 21:04:43
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

sv: Ska försöka få så många som möjligt att rösta på dig :D:D

Särskilt din o elins lilla favegirl xD

2009-12-08 @ 07:54:23
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

sv: Hahah xd

Asså allvarligt , en mini meangirl xD

hon ser precis ut som ngn som skulle passa i den filmen xD

2009-12-08 @ 18:38:14
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0