Måndag

Hejsan gått folk =)

Hoppas allt är bra med er =) Det är en sjuk liten Frida som skriver.. eller sjuk och sjuk, jag är förskyld. Näsan rinner och det låter som om jag är i målbrottet ;). Men men hoppas det är bättre i morgon =)

I dag gick jag upp vid 9 tror jag den var :) Så åt jag frukost och sen plockade jag i ordning i köket så det blev fint :). Sen följde jag med Axel och Paul till Stranden så byggde vi sandslott som Axel tog sönder lika fort som vi byggde upp det =) SÖT unge <3. Sen gick jag in och tittade på Sunes jul avsnitt som jag är lite smått beroende av ;) Ska titta färdigt på de 2 sista i kväll =).

Nu i efter så åkte vi in till stan =): Emelie och pappa gick på en AC/DC utställning medans jag och mamma shoppade :) Jag hittade ett linne i går som jag tyckte om men tyckte det var för dyrt så köpte inte det =) Så köpte mamma det åt ig i dag så får jag det i födelsedags present :) Nice =).. På tal om födelsdag så fyller jag år om en vecka =D =D =D 16 år blir jag då =) Time för övningsköra =D

Sen så körde vi till Brighton som ligger en bit utanför St. Kilda. Så åt vi och sen gick vi  på bio =). Vi såg Did you hear about the Morgans?. Den var sjukt bra! =) Se Trailer Här . Den är verkligen sevärd =)


Nu har vi precis kommit hem och börjar bli trött! =) Ska kolla runt lite mer på datorn och sen gå ner och va lite social ;).
I går var jag och Emelie förövrigt i stan =). Jag köpte en kjol och 2 linnen =). NICE =)
i morgon blir det nog sola och bada =)
//Hörs =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Vad tråkigt att du har blivit förkyld:(. Hoppas du blir bättre. Annars låter det som om du har det superbra :). Här hemma är det tråkigt väder och jag är också förkyld men det är bra med lov iallafall.

Kram Sofia

2009-12-28 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0