Lördag

Hellu =)

Här i Australien är allt helt underbart!!! =D =D: Vi solar och badar( fast har inte badat än men snart! Kallt i vattnet!) =)

I dag så vaknade jag av att en liten söt Axel som in och sa " Frida wake up wake up ". Hur glad blir man inte då! =D.

I dag så gick jag upp vid 8 =) Då åt vi frukost och hade det mysigt =). Sen åkte jag,kikki,Axel,mamma,pappa och emelie spårvagn in till stan och träffade Tomten =). Axel tyckte det var lite läskigt men han och Kikki satt jämte honom och jag tog kort =) Ska lägga ut lite kort i veckan =)

Sen gick vi runt och tittade i lite affärer och köpte lite nödvändiga saker =)

Sen åkte vi hem så solade vi lite och jag och Emelie spelade jag och emelie pingis i källaren och hade ett väldigt långt diskutions ämne iom hur mycket våra julklappar till varandra skulle kosta, Och vi har fortfarande inte fått ett svar på det ;)

Nu i kväll så har vi ätit och nu chattar jag med världen bästa Olivia som jag saknar massor och om typ 10 minuter ska jag skypa med Sofia, sara och elin som jag saknar väldigt mkt! =D Ska bli mkt kul =)

Men vi hörs i morgon så ska jag försöka fixa lite bilder på hur vi bor och så =)

//Kram Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

bara säg ett jävla pris nu x)

2009-12-19 @ 12:49:10
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: emeliesvarar

men sluta klaga. fina bilder

2009-12-19 @ 12:49:30
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: olivia :)

Saknar dig med världens bästa frida! <3

2009-12-23 @ 17:28:58
Postat av: olivia :)

Saknar dig med världens bästa frida! <3

2009-12-23 @ 17:29:06
Postat av: olivia :)

Saknar dig med världens bästa frida! <3

2009-12-23 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0