Lördag

Hej världens bästa Sofia =D
Hoppas allt är bra med dig och att du har sovit gott?! =).
I dag efter jag hade skypat med dig så åt vi frukost och sen åkte jag,Martina och Jenny in till stan för i dag är det Boxingday och då är det rea i varenda jävla affärer =O Helt sjukt är det. Folk köar från kl 6 på morgonen, men vi var sega och kom inte dit förrän vid halv 11. Vi gick runt och kollade i olika klädaffärer men jag får lite små trög i dag och ORKADE inte prova om jag hittade ngt... Vilket inte jag brukar vara ;) Efter några små titter i olika affärer så gick vi till en pannkaks-restaurang. Alla deras rätter är av pannkakor. Jag såg pannkakor med hallon, rabarber och glass. Det var en sorts rabarber och hallon röra i mellan pannkakorna så låg det glass och lite mer bär på sidorna.... Så sjukt gott var det! Det kommer besökas många gånger och jag hoppas jag får ta med dig på det någon gång??! =D
Sen när jag skulle åka hem så precis innan jag hoppade på Tramen så gick jag förbi Cotton On, så tänkte jag att jag kunde gå in och kolla. Fatta du hur shopping sugen jag blev då? Helt sjukt....Jag prova,prova och prova =) Hittade massa roliga saker, jag hittade en kjol, ett baslinne, ett par jeans shorts, ett vit linne och ett svart linne =D. Jag hann inte gå in på Supré i dag, men det var nog lika bra =) Hinner nog gå in där några gånger till =). Så det var en glad Frida som åkte hem med Tram 109 hem =)
Sen har jag inte gjort så mycket i eftermiddag, jag solade 2 timmar men badade inte för det blåste en hel del, men jag hoppas på att få bada i morgon =)
Nu har vi precis ätit kvällsmat och jag och Axel har dansat en sista gång till Krokodil sånghen( en gång träffa jag en krokodil som körde runt, i en bil...). Så tänkte jag att jag kunde maila dig =) Gjorde aldrig det i morse för vi skulle äta frukost och sen åkte vi så jag hann aldrig =).
I morgon så har vi inget bestämt som vi ska göra. Om det är fint väder så solar vi antaligen =) Får se om det blir en shopping runda i morgon med kanske =).
Men du får ha det SUPER bra så hörs vi i morgon om vilken tid vi ska Skypa =).
Saknar dig massor <3
Kram Frida
Hej =)

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra jul?! =). Det har vi =)

Vi har ätit massa god jul mat och ag har fått massa roliga julklappar =) Jag fick massa roliga Kikki.k prylar, väska,block,pennor, travel set, bio biljett, godis, böcker, kikki.k post it lappar, och massa mer =) Och jag fick en ny MOBIL =D =D =D En röd,vit sony ericsson =D Älskar den =) fast kommer inte kuna använda den förrän jag kommer hem eftersom den inte funkar här =(: Men men kommer ju om 4 veckor =)

I dag så gick jag upp vid 8 och skypade med Sofia =) efter jag hade skypat med henne så åt vi frukost och sen åkte jag,Martina och Jenny in till stan för i dag är det Boxingday och då är det rea i varenda affärer =O Helt sjukt är det. Folk köar från kl 6 på morgonen. Men vi hade inte så bråttom så vi segade lite och åkte inte in förrän vid halv 11. Vi gick runt och kollade i olika klädaffärer men jag först var jag inte alls shoping sugen, hur nu det skulle kunna hända. Efter vi hade tittat i olika affärer så gick vi till en pannkaks-restaurang. Alla deras rätter är av pannkakor. Jag åt pannkakor med hallon, rabarber och glass. Det var en sorts rabarber och hallon röra i mellan pannkakorna så låg det glass och lite mer bär på sidorna.... Så sjukt gott var det! Det kommer besökas många gånger =)

Sen när jag skulle åka hem så precis innan jag hoppade på spårvagnen så gick jag förbi Cotton On och gick in och kollade för jag hittade mkt fint när jag och Sofia var där i mars. Plötsligt blev jag jätte shopping sugen och hittade massa roliga saker =). Jag prova,prova och prova =) Jag köpte en kjol, ett baslinne, ett par jeans shorts, ett vit linne och ett svart linne =D. Min favorit affär Supré får jag gå till ngn annan dag =)

Sen har jag inte gjort så mycket i eftermiddag, jag solade 2 timmar men badade inte för det blåste en hel del, men jag hoppas på att få bada i morgon =)

Vi ngn timma sen åt vi kvällsmat och nu är det tyst i huset var Axel sover =) Han är helt underbar min lilla gosse =D. Om ni går in på min systers blogg ( www.emeliiecarlsson.blogg.se) så kan ni se lite filmer och bilder här if rån =) Jag är lite trög och har inte orkat lägga upp några än men jag har 4 veckor på mig =)

Ha det så bra så hörs vi =)

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0