Fredag

Hellu gott folk =)

Hoppas allt är bra med er =). Här i Melbourne är allt super! Bor i världens finaste hus, myser med min lilla Axel, träffat kusin Martina igen efter ett bra tag och solen skiner!! =D

Vi landade kl 7 i morse (Australiensisk tid). Då fixade vi så vi fick våra väskor och allt sånt =): Sen så fick jag äntligen träffa min lill Axel som blev överlycklig när han såg oss =D: Han är helt underbar! Skattar och busar hela tiden =D.

I dag har vi inte gjort jätte mycket eftersom man är så borta. Jag har varit yr hela dagen så har tagit det lugnt. Lekt med Axel och även solat =D. Här är mkt fint väder =D =D

Vi har inte tagit några kort ännu men lär ju göra det så kan lägga ut kort på hur här ser ut och så =).

Ikväll ska vi inte göra så mkt, vi ska äta strax och sen ska vi nog sova eftersom vi har sån jetlag... sjukt jobbigt.

Men i morgon kommer jag nog vakna av att en liten Axel gossar med mig =D

Hörs i morgon =)

//Frida


En bild på min lilla goding från i somras =D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0