Torsdag

God Morgon =).

I dag hade jag tänkt att gå upp vid 6 och gå ut och gå men jag var jätte trött så somnade om till halv 8. Och nu sitter jag här i solen och har ätit frukost och snart kommer Axel. Skulle egentligen börjat kl 6 men det blev ändrat... Ska nog jobba till Lunch sen blir det nog en paus och sen kommer han i kväll igen =). Kikki & Paul har en fotograf här från New York som ska ta kort på Kikki.k produkter i svenknatur så dom ska nog ta i morgonljus och i kvällsljus =).

I kväll kommer hans som bygger pappas bil och hans familj hit och äter =). Ska försöka hinna klippa gräset och köra i paddocken också =). Fullt upp =).

Nu ska jag göra mig i ordning innan Axel kommer och sen ska jag och Axel ge hästrna mat =). Han älskar hästar =D och diggers.....

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0