Torsdag

God Morgon =) Hoppas ni har sovit gott =).

I dag är det skola till 14:20 spom står på schemat. Sen efter skolan ska jag köra och låna 2 böcker på biblioteket som jag kan läsa på tåget =). Blir nog "Allt för min syster" och "Tillsammans-andra boken" =). Sen ska jag köra min lilla moppe till Hertingscykel för den ska på service =). Denm skulle va på service när man hade kört 100 mil men jag har kört 250 mil =D BRA!. Nu ska jag göra mig färdig och sen köra till skoldan =)l. I dag har vi läsning,idrott,musik,engelska,svenska,NO och någon till men kommer inte i håg =)

Men vi hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Du får ha det så jättebra i stockholm med Olivia! :D Fortfarande jätte avundsjuk men, men ;) Hälsa henne och ni får gärna skicka några sms då och då. Kraam

2009-08-27 @ 15:24:12
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du får ha det så jättebra i Stockholm tillsammans med Olivia! :D Fortfarande jätteavundsjuk men, men ;) Hälsa henne och ni får gärna underhålla mig med några sms om alla galna saker ni hitter på när jag är fast i skolan! :) Kraam

2009-08-27 @ 15:26:15
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0