Torsdag

Hellu =).

I dag hade vi den första riktigt skoldagen, vilket betyder att vi hade rikigta lektioner. Vi hade läsning,svenska,engelska,idrott,NO och musik =). Vi har 2 st nya lärare i år. Johanna i svenska och Eva i engelska. Båda verkar faktiskt bra =). Dom får tyst på klassen i alla fall =D. Vi slutade vid 20 över 2 i dag så då körde jag hem och vid kvart i 3 så kom Engla så passade jag henne i 2 timmar =). Det var mysigt=). Vi gungade och hade roligt =).

Nu ska jag springa ut och göra mat till Veris och sen ska jag köra ner till Harry´s för jag ska äta där med Mamma,Pappa,Hans och Marita =). Emelie är inte hemma så jag följer med dom och äter och sen kör jag hem för dom ska göra Pop Quizen =).

Måste skynda =)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0