Tisdag

Hellu =).

Första skoldagen efter sommarlovet var väl inte så farligt som jag trodde. Jag är ju trots allt äldst på skolan nu :) änner mig lika liten som när vi började 6:an :O. Aa vi har typ inte gjort ett piss i dag.. Fått massa lappar coh inte gjort något..

Efter skolan så åkte jag hem och gjorde en kladdkaka för Sofia kom hit så fikade vi och sen satt vi och hade trevligt.

I morgon så ska vi ut och cykla. Så ska cykla till skolan så det blir skönt att börja med frisk luft :) Då slipper jag gå upp tidigt och gå ut och springa :)

Just nu sitter jag och chattar med Tette på msn :). Hon kommer ner på fredag och på kvällen ska vi titta på Marley and me tillsammans =D. ROLIGT =D.

Nu ska jag hoppa i säng snart torr jag... Börjar bli =). Måste vara utvilad i morgon när vi ska cykla 1,2 mil =)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0