Söndag

Hellu =).

I morse vaknade jag hemma hos Kikki & Paul av att Axel stod i dörrahållet och skriker HEJ!! As högt! Så då var det bara att gå upp =). Vi åt frukost och hade mysigt. Låtsades att vi körde moppe,cyklade en runda med cyklen till parken,lekte med diggers.. Sen vid kvart i 1 så gick vi ner till Ocean så åt vi Brunch med Jenny,Jennie,och Pontus+Jennies bror =). As gott, det fanns,kyckling,pasta-och potatis sallad,pankakor,våfflor,korv,fisk,bulgursallad,marshmallows och massa annat. Tyvärr hann jag inte smaka på allt det för vid 20 över 1 så gick jag tillbaka till huset och tog mig lilla moppe och körde hem för vi skulle till Ann.margreth som fyllde ¨år i går. Så vi åkte dit och fikade och åt tårta =) Mycket trevligt =D.

Sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet och pysslade om min lilla kompis vera =D. Henes sår på ryggen börjar bli bra så snart ska jag nog kunna börja rida =).

Nu ska jag gå ut och ge hästarna mat sen ska jag hoppa in i duschen och sen sova =)

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0