Söndag del 2

Hej igen =).

Nu har jag:
*Ridit
*Cyklat till Stafsinge med mamma och hämtat bilen.
*Ätit kvällsmat

Och nu håller jag på att lägga in korten på datorn så jag kan visa er hur fint det blev i går när jag städade =).


Jag putsade skålen som jag fick av Farmor & Farfar i dop present =). Före....

Efter =D. Det är mkt större skillnad än vad det ser ut =). Den blev jätte fin =)

Jag putsade även min skylt som jag gjorde för många år sen =). Den blev också mkt blankare =)

Mitt skåp före...

Skåpet efter =) Lite skillnad =)

Skrivbordet före...

Också så här fint blev det =)

Visst blev det fint?! =)

Som ni kanske ser så till höger -----> så har jag lagt in en ny iPod. Så där kan ni spela lite olika låtar.Jag har även lagt ut min musikvideo där och några filmer också =) Kom gärna med önskemål så kan jag lägga till fler låtar =). Jag även fixa en egen header. Tänkte fråga min snälla SYSTER Emelie om hon kan hjälpa mig??! =). Nu ska jag gå ut och ge hästarna mat =).

//Kram Kram

SKOLAN BÖRJAR I ÖVER MORGON!! =O

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duktig du är som städar. GJorde samma sak för nån vecka sedan fast det ser precis lika stökigt ut nu som innan ;)



Haha, jag hade tråkigt en dag så jag gjorde faktiskt en header till dej fast jag hade inga bilder så det var lite svårt... Ser fram emot att se den nya headern. Ska du ändra resten av designen oxå?



Ses i skolan på tisdag :)

2009-08-16 @ 22:34:20
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej Frida. Så fint Du har gjort, vet Du att farmor har hamrat den skålen från början var det en fyrkantig silverplatta,kanske vore silversmide något för dej,som är så duktig.kram farmor

2009-08-17 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0