Onsdag

God Dagens gott folk =D

Hoppas ni har det bra i värmen?! Till slut fick även Falkenberg lite sommar =D Väldigt skönt =). I morse gick jag upp vid 9. Åt frukost och sen har jag fixat hos hästarna,hos kaninen,solat,solat,solat,dammsugat våra utestolar som var dränkta i sånna fröer fgrån björken,pratat med Sofia i 20 min,lagat mina jenas,läst en bok,solat,solat,solat =D: En hyfsat bra dag =D. Jag skulle även kanska klippa gräset och köra i paddocken men får se i fall jag gör det i kväll =).

Snart ska jag och mamma köra och handla =). Han som bygger pappas nya bil,han och hans familj ska komma hit i morgon och äta kvällsmat =). Så det är därför jag har damsugat stolarna ;).

Jag SKA lägga ut både bilder från Herrestad,på Axel och från massa tillfällen men dom kommer ;) Jag ska bara .....

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0