Onsdag

Hellu =)

Ännu en skoldag avklarad och bara 1 kvar eftersom jag och mamma åker till huvudstaden från fredag-söndag =D. Jag längtar as mkt =D Skoldagen var bra =). Vi hade läsning,tyska,engelska,idrott,so och bild =). På idrotten gjorde vi tresteg och häck.. och när jag hoppade häck så sträckte jag både höger fram lår och vänster bak lår så har lite ont =(. Men men det går över =).

När jag kom hem från skolan så åt jag lite flinger och tittade på "skruva den som beckham". Den är faktiskt bra =D. Sen gick jag ut och red =). Veris har på ngt konstigt sätt fått något skav igen så det blev barbacka =D. red bort mot bygdegården ochc lite ruint där =).

Nu ska jag gå ut och ge hästarna mat innan det blir mörkt och sen hämta min resväska och börja packa =D

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0