Onsdag

Hej igen =)

Nu har jag fått tillbaka min dator =). Så nu är den hel och mer minne är insatt =D. I morse gick jag upp vid kvart över 3 för jag och mamma körde Kikki,Paul och Axel till flyplatsen. Hatar att ta farväl varje år. Är lika ledsen varje gång =/. Vi kom hem för några timmar sen så är lite trött nu... Det är så tomt nu när dom har åkt, jag jobbar inte längre, ingen som står i dörrahållet och skriker "Hej" 78 gånger, inga stora mysiga kramar... det är tomt utan lille Axel.
 
I går så var vi hos mormor och morfar på lite *"bye bye" middag. Alla sa ju hejdå till dom i går förutom jag och mamma =). Som tack för denna sommaren så fick jag ett tomas sabo halsband och en berlock av Axel. VÄRLDENS BÄSTA ♥ Kommer sakna hnom massor <3.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i dag.. Pyssla om min lilla häst,åka ner till stan en sväng coh fixa lite saker, panta burkar med mamma =D PENGAR!! , skicka mina timmar till kikki =). Och lite annat =).

Tänkte att jag kan lägga upp lite bilder nu =) Från Herrestad =)


Här är från den lilla tävlingen vi hade. 3 saker som började på B. Bil..

Buske..

Och brevlåda =)

Man skulle ta det bästa "digger" fotot =)

En i laget skulle stå på huvudet vid en sjö =) Sjön är i bakgrunden ;)

Alla i laget skulle vara med på kort med en smålänningen. Smart som jag är så kom jag på att sanna är fårn småland =D

Något typsikt svenskt så tog vi Vikingarna =). Hade även GB glass gubben :)

Något typsikt utländskt fick bli en nummerplåt :)

Så skulle vi ta kort på det andra lagen utan att det märkte det. Och vi hade kommit till Småland först så vi svänge in på en liten skogsstig och parkerade bilen där så sprang vi ut och ställde oss så vi inte syndes(hur stavas det?) så tog vi kort när dom korde förbi =D. As roligt hade vi =) Jag stod på en sida och ...

Nisse,Linus och Emelie stod på den andra sidan.. Nisse ligger ner och Emelie är vid granen ;)

Här kommer Kikki,Paul,Mormor,Morfar och lille Axel =)

Här kommer Hans,Jenny,Engla och mamma =)

Som vilddjur så tog vi en spindel =). Det var tävlingen. Och vi vann såklart =D

Här kommer lite mer bilder från Herrestad =)


Vi åt kvällsmat i en jordkällare.=)

Andra dagen var på Astrid Lindgrens värld. =)










Var var också på High Chaparral. =)





Denna bilden får avsluta allt från Herrestad =).

Nu ska jag nog äta snart och sen ska jag pyssla med Veris heeela eftermiddagen =)

//Kram Kram





Kommentarer
Postat av: Moster Kikki

Va kul att se lite bilder fran Herrestad! :) Axel saknar Dej MASSOR!! Han sager Frida hela hela tiden! Stackars lille Axel som inte far se sin lilla Frida :( kram K

2009-08-15 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0