Lordag

Hellu :)

Ar hos Kikki och Paul nu och lanade kikkis dator lite snabt och hon har inte de 3 sista bokstaverna i alftabetet sa det ser lite dum ut men ni far forsoka. For en stund sen sa somnade Axel. La han i sangen och sjong "ekon satt i grannen" minst 40 ganger. men somnade gjorde han :). I dag har jag inte gjort sa mkt vettit. Jag gick upp vid halv 9 sa hoppade jag in i duschen snabbt och sen vid kvart i 10 sa akte vi till Jenny pa frukost. Hon fyller 20 i dag sa vi firade henne i morse for hon skulle i vag i kvall. Sen sa akte mamma och pappa pa ngn bil och mototcykel traff sa kikki och paul korde hem mig.Emelie var och jobbade och jag tyckte det var trakigt att vara hemma ensam sa jag korde ner till stan och var shopping sugen :) och shoppping blev det :). 2 linnen och ett par shorts pa vero moda, en blus pa JC och lite underklader :) ROLIGT!!Sen sa korde jag och letade efter en byggare bob film over ehal stan till Axel. Willys hade ingen,Coop hade ingen och Videomix hade ingen!! Vart kan man kopa den da?

Sen nar jag inte orkade leta langre sa korde jag hem till Farmor och halsade pa :). Vi hade en trevlig pratstund och jag fick fika :). Blir alltid lika bortskamd nar jag kommer dit :). Sen korde jag hem och packade lite saker och sen korde jag till Kikki & Paul :). Och nu sitter jag har och har precis atis lite :). Ska nog ga och lagga mig snart och lasa lite kanske?!

I gar tog jag och Olivia farval. Det blev ett tarfyllt avsked =/.Vi spelade minigolf och hon vann over mig med 1 poang sa sa vardelos ar jg inte =D. Men jag fick fler spikar an henne sa enigt mig vann jag =D. Kommer sakna henne massor <3. men snart ska jag aka upp och halsa pa henne <3. A true friendship is forever.

Bilder fran Herrestad och minigolfen kommer, Pappa har med kameran sa har inte bilderna :). Men ha det sa bra sa hors vi i morgon =D.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Simmis

Tackar tackar!!!

2009-08-02 @ 21:30:22
URL: http://simmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0