Lördag del 2

Lite bilder =)



Var hos Farfar i går och satte...

dessa blommorna ♥♥♥

Tror jag glömde berätta att vi hade Cykel rally i onsdags =D. Hela laget urom 6:orna cyklade typ 2 mil så var det olika ställen man skulle leta efter med hjälp av en vägbeskrivning, och på varje ställe så skulle man lista ut en bokstav, och man fick sammanlagt 22 bokstäver tror jag.. och med dom skulle man bilda så långt ord som möjligt och jag,Sofia,Elin och Sara VANN!!!! =D. Vi vann av alla!! Vilket är ungefär 30x4=120 personer =). Ungefär 30 personer i varje klass och vi har 2 8:or så vi vann över 10 pers!! =D. Så sjukt roligt =D. och vi vann en .....

spann med frukt och godis =D =D VI ÄR BÄST =D

Sen på kvällen gick jag ut med Veris ♥♥♥♥♥♥♥

Here I come ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0