Lördag

Hellu =).

I morse hade vi "Good Bye" frukost för Tino =). Dom kom hit så åt vi frukost och hade trevligt =). Sen vid 12 så kom orfar och hämtade mig så åkte vi till carlsberg för det var typ familjedag där =). Så körde vi häst och vagn och dom samlade in pengar till cancer forskningen och dom fick gissa vad hästarna vägde tillsammans så kostade varje gissning 20 kr så tog jag betalt och så =). Kom hem vid 17 och sen gick jag ut i stallet till lilla Veris =).

Nu har jag ätit kvälls mat och tittar ut genom fönstret och ser att klockan är 9 och det är mörkt???!!! =O Vad händer??! =(.

Vet ni vad?? Jag håller även på att plannera min Stockholms trip till bästa ♥ Åker förmodligen på fredag morgon( tar ledigt från skolan!!! =D ) och är där till söndag kväll =D =D. Så sjukt roligt!! Vi har kommit på massor med saker vi ska hinna med på 2½ dag =D. Gröna Lund,SHOPPA!!!, gå på bio, gå vilse i stan, och MYSA <3<3<3<3<3 =D

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag =). Har inte bestämmt mig ;)

//God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0