Hellu =)

Sorry för att jag inte bloggade i går. Jag började skriva 2 menigar men sen dog datorn och jag orkade inte ladda den så skriver i dag i stället =). I går var jag,Elin och Sofia i Varberg och shoppade =). Jag hittade en hel del roliga saker =D. ett par jeans på gina tricot,lång armad tunika på gina tricot,vitt bas linne på hm,tröja på hm,linne på MQ och en liten kofta/bollero på MQ =). Massa roligt =). Vi körde moppe dit så körde hemifrån 10 i 10 och var där halv 11 så det tog inte så lång tid =). Det vart en mkt rolig dag =D.

I morse gick jag upp halv 7. För kl 8 så tog jag Och Emelie bussen till gekås =). Hon skulle dit och köpa nödvändiga saker så då följde jag med som sällskap och jag fick med mig lika mkt hem :). Fast det var saker som mamma skulle ha såsom, diskmaskinmedel,schampo,balsam,tvål och sånt. Till mig själv köpte jag,ett nattlinne(blommigt!) as gulligt, en träningsjacka,stift(till pennor i skolan),en tävlingsväska till min ridsaker,gott gott till kaninen,toffsar,hårspännen,anika gel till Veris =). Lite små roliga saker =) Att klara av gekås på 2 timmar är nog rekord =D.


När vi kom hem så åt vi lunch =). Vi åt ugnspannkaka =). Det är mkt gott =). Sen leverade posten ett paket från Dustin home. Tycker det är lika spännande varje gång det kommer ett "stort" paket =) Det var en ny hårddisk. Våra 2 andra hårdiskar är fulla med kort så nu har pappa köpt en ny som rymmer hur mkt som helst :) I bara min mapp så är det 12 325 kort så jag ska nog rensa lite =).

Om en stund ska jag gå ut i stalet och mya med min lille häst =).

Hörs senare =)

Våra moppar i varberg =D Har ni sätt P-skivorna på styret! Grymt gjort av oss =D Tejp är alltid bra =)

Elin & Sofia när vi åt lunch på Café Mignon.

Vi åt alla 3 taco panini =). Det var mkt gott =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0