Fredag

Hellu =)

Gissa vad jag har varit duktig! Jag har städat min garderob(inte den med kläder utan den med saker) städat mitt skrivbord,städat både lådor och skåp på skrivbord.. så nu är det jätte fint =D. För att få ännu mindre saker på mitt skrivbord ska jag sätta upp telefonen på väggen =). Kanske även ska sätta upp högatalarna =) Det kommer bli så mkt plats sen =).

Jag är ensam hemma, Emelie är på kräftskiva och mamma och pappa är på ngn resturang och lyssnar på ngt band, så ska ta ngt enkelt att äta och sen gå ut och gå med världens bästa Veris ♥

Fattar ni hur lång tid det tar at flytta över alla min kort? nu är det 10 282 kort kvar och det tar typ 8 timar =(. Men förhopningsvis så tar det inte så lång tid =).

Nu ska jag fixa ngt att äta =)..

//Trevlig Helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0