Fredag

Hellu =).

Nu är det helg =). Visst är det underbart =). I dag hade vi också riktiga lektioner =). Vi hade läsning,Hemkunskap,matte,SO,NO,idrott och tyska =). Man hinner med många lektioner även i fall man slutar vid 20 över 2. =). Aa jagh slutade vid 20 över 2 som ni nog fattade =). Då körde jag till Faurås trädgårdsmästeri och köpte blommor som jag körde och satte hos Farfar =). Va där en stund och rensade bort löv,tog bort fula blommor =) Mysigt....

I kväll ska jag Tette och Emelie ha myskväll =). Mamma,Pappa,Eva,Johnny,Kai,Tina,Inger och Gustav ska fira Tina för hon har fyllt år =). Så dom åker om ngn halv timme så kommer dom hit vid halv 8 =). Jag,tette och Emelie ska titta på film och mysa =). Tror vi ska Marley and me.Tette har inte sett den.. så det blir bara att ta fram näsdukar =`). Bloggar sen iegn ska gå ut till Veris =).

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0