Torsdag

Tingeling =D

Torsdag i dag =). Vilket betyder att det är helg i morgon =). Dagen har varit bra =). Jag körde lite tidigare i morse för jag skulle hinna tanka =). Jag lyckades på första försöket! =O. Duktigt va?!.

Vi hade Hemkunskap,tyska,matte,och lagtid. På hemkunskapen så kom det 2 st lärare från " Hotell och Restaurang" från gymnasieskolan =). Vi lagade jätte god mat. Vi gjorde egen pasta, tomatsås, pannacotta, bruschetta,.. massa gott =)

Sen hade vi tyska. Vi försatte att skriva på våran uppsats.. Jag måste lära mig den utantill!! Men jag har fullt upp denna helgen. På lördag så kommer antagligen jag vara i stallet och fixa inför söndag då det är min och Veris debut =D. Och det kommer antagligen ta hela dagen. Och sen på måndag har vi svenska prov, på tisdag engelska prov och onsdag tyska uppsats! Jag jag ursäktar i fall det blir dålig uppdatering.

Efter skolan körde jag hem och tittade på ett avsnitt av OC. Sen gick jag ut i stallet. Jag dressyr tränade i dag för Lotta. Veris var jätte duktig. Hon gick faktsikt på tyglen lite då och då. =D. Hon är söt hon =)

När vi kom hem så åt jag med en gång. och nu har jag skrivit färdigt min insändare och mitt SO hem prov =). Nu är alla hemprov färdiga och jag har bara eget arbete kvar =). Skönt =).

Nu ska jag gå och ge hästrna hö och sen duscha och sen väntar sängen =)

//God natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0